17.09.15

TÜRKİYE’NİN “EN GENÇ SÜPER MARKASI” VIALAND

Türkiye’nin en süper markalarını belirleyen “Süperbrands Ödülleri” sahiplerini buldu. Türkiye’nin genç, dinamik ve hızlı büyüyen markalarından Vialand, Türkiye’nin “En Genç Süper Markası” olarak ödüllendirildi. 10’uncu yılını kutlayan Superbrands, Vialand ziyaretçilerinin ve konusunda uzman seçkin isimlerden oluşan Seçici Kurul’un oylarıyla Türkiye’nin En Genç Süper Markası ödülünün sahibi oldu. 2013 Mayıs ayında hizmet vermeye başlayan ve kısa sürede Tema Park ile Alışveriş Merkezinde milyonları aşkın ziyaretçiyi ağırlayan Vialand, Wild Park, İstanbul’un Sırları, Adventureland gibi yeni yatırımlarla büyümeye devam ediyor.

Türkiye’nin en hızlı büyüyen ve gelişen genç ve dinamik markası Vialand, Superbrands Yarışmasında “Türkiye’nin En Genç Süper Markası” ödülünün sahibi oldu. Bağımsız bir kuruluş olan Nielsen Araştırma Şirketinin Kamuoyu ölçümleri dikkate alınarak seçilen ve yanı sıra konusunda uzman, farklı kitleleri temsil eden Seçici kurul tarafından yapılan oylamayla belirlenen Türkiye’nin Süper Markaları arasında yer alan Vialand, yeni yatırımlarla büyümeye devam ediyor.

88 Ülkede tanınan ve en güvenilir Araştırma Etkinliklerinden biri olan Superbrands, Türkiye’de 10’uncu yılını kutlarken farklı sektörlerde yerel ve uluslar arası markaların, markalarına yaptığı yatırımları tüketici nezninde değerlendiren önemli bir ödül organizasyonu olarak tanınıyor. Süpermarka seçiminde şirketin büyüklüğünün yanı sıra, teknolojisi, yatırımalrı, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyması ve vergi sıralamasındaki yeri gibi birçok kriteri bir arada değerlendiriyor.  Organizasyon; yerel ve uluslararası marka ayrımı yapmadan her ülkede, ilgili pazarda yer alan tüm markaları değerlendirmeye tabi tutuyor. 

 

 

VIALAND; 30 MİLYON ZİYARETÇİ İLE TÜRKİYE EKONOMİSİNE 240 MİLYON TL KATKI, YENİ YATIRIMLARLA BÜYÜMEYE DEVAM EDİYOR..

Türkiye’nin En Genç Süper Markası ödülünün sahibi olan Vialand, Alışveriş Caddeleri, Tema Park, Vialand Palace Hotel ve Gösteri Merkezi ile yarattığı bütünleşik konsepti dünyada bir ilk olarak öne çıkıyor. “Entegre Perakende Dünyası” olarak tanımlanan Vialand, 2015 yılı sonuna kadar 30 milyona yakın ziyaretçi ağırlamayı hedefliyor ve yeni yatırımlarla büyümeye devam ediyor.

 

Yılın ilk yarısında yaklaşık 20 Milyon Tl yatırımla “İstanbul’un Sırları” ünitesini ziyaretçileri ile buluşturan Vialand, Alışveriş Caddelerinde yaklaşık 8 Milyon TL yatırımla hizmete açtığı 2500 M² alan üzerine kurulu Wild Park ve 1 Milyon Tl yatırımla hayata geçirilen Adventureland ile Türkiye’nin 2015 yılında yatırımları hız kesmeyen markası oldu.

 

VIALAND PALACE Hotel Yabancı Misafirlerinden Yoğun Talep Görüyor.

14.000 metrekarelik alanda, 101 odasıyla hizmet veren deluxe VIALAND PALACE Hotel, açıldığı 2014 Haziran ayından beri %80 üzerindeki doluluk oranı ile özellikle yabancı turistlerin en gözde otellerinden biri olmaya devam ediyor. Tema Park’ın hemen yanında bulunan otel, alışveriş ve eğlence alanlarına olan yakınlığı sayesinde misafirlerine konforlu ve keyifli bir şekilde şehir oteli olarak konaklama imkânı sunuyor.